Thursday, May 13, 2010

@ Opis Papa


Masa nie baru sampai opis..tgh panjat meja..


lepas gaduh ngan papa..last2 dia menang dok
kat kerusi papa..


Ada gaya Lady Boss..


Apa yg syg buat tu..


Hai..Bz nye anak papa nie..sampai berselerak meja..

Td aku ada kerja nak disiapkan..alang2 dah kena g opis lepas opis hour,so aku bw ariena n mama teman aku kat opis..so apa lg,ariena jd bos la kat opis aku..siap duduk kat kerusi aku buat kerja..aku duduk kat situ,dia nak duduk jugak.."papa2,epi epi nak dodok" nie antara kata2 dia ler..kalu ayat yg betul "papa2,tepi tepi nak duduk"..lama jugak la diorg teman aku sampai siapkan kerja..so alang2 ariena kat situ,aku pn amik ler gambar dia..dpt jugak la untuk entry blog aku hari nie..so kita layan gambar budak kecik yg dah besar nie..

No comments:

Post a Comment