Tuesday, April 19, 2011

Auto Show..


Proton Waja...Byk jugak hadiah dia dpt!!!


Interior Design...Gempak gila..


Speaker...bunyi dia mmg mantap lah..


Honda Jazz...pintu keta ni mmg superbb..


Ehh..budak kecik nie pn ada..hehe


Nak sgt amik gambar ngan Spiderman..


Keta kesukaan Ariena...


Tgk tu anak papa..sbnrnya dia tgk "Bear Mickey" je tuu..


Sebab keta nie,nak balik pun tak nak...


Last2 budak kecik nie ckp:"Papa..nie keta baby kan!!!"


Main drum..nak amik gambar malu..sbb ada abang2 dok tgk dia..


Yang ni kesukaan papa Ariena plak...


Motor Marshall konvoi...


Titan..


Yang nie,kalu aku ada duit..mmg aku nak angkat satu!!!


BMW motor...


Koleksi keta mini and motor lama..


Motor zaman British..yg ada helmet kuning..bergaya bro!!!

Hari Ahad baru nie, bertempat di tempat kerja mama..UniKL MSI..satu pameran automotive telah diadakan kat situ...teruja sangat aku nak p sana..aku ni minat jugak pasal automotive nie....byk jugak keta2 yg dipamerkan kat situ...tapi byk yg di modifed lerr...mcm2 cara diorg modifed keta..ada la aku snap gambar2 keta tu..bukan saja keta, motor2 berkuasa tinggi pn ada..yang paling best, pameran motor2 lama..haha...yg zaman British dulu pn ada....lawak2......jom layan gambar2 yg aku snap......

No comments:

Post a Comment