Tuesday, May 22, 2012

"SIKBOOK"

Cerita ini telah berlaku pada malam 21/5/2012 iatu semalam.......................

"Papa!! baby nak main game!!boleh tak papa??"..Aku pun terus menjawab,"ermmm semalam baby tak main kan,so malam ni boleh main"..terus anak aku melompat kegembiraan..aku pun keluarkan laptop n pasangkan internet..sebelum aku buka game kat anak aku,aku check email aku dulu..mana tau ada email2 penting,maklumla kerja 'half day' je semalam sbb ptg tu bw anak aku buat checkup bulanan kat klinik..aku pun check la email..tetiba anak aku datang sebelah aku,"papa,'nakpe' lama sgt nie??lama baby tunggu,papa buat 'work' papa dulu ke?..aku pun jawab"jap ye syg,papa buat 'work' jap jee"..anak aku pun sabar je menunggu..mungkin dah lama sgt tunggu,tiba2 anak aku bersuara.."papa!!papa buka 'SIKBOOK' papa sekali tak??..aku terus pandang muka anak aku..then aku tnya.."baby!!,'SIKBOOK' tu apa syg?..anak aku jawab.."alaa, 'SIKBOOK' tu yang ada gambar baby kat atas tu"..aku terus tergelak besar..time aku tulis entry ni pun,aku still terbayang ckp anak aku tu..mmg kelakar sgt..anak aku dah pandai sebut 'FACEBOOK'..kat facebook aku, mmg aku letak gambar anak aku sebagai "profile picture'..hai..budak2 zaman sekarang nie..lepas dia sebut "SIKBOOK" tu,aku terus buka game kat dia...Bg aku,anugerah yang paling berharga Allah kurniakan kat kita adalah anak..anak lah penghibur and segalanya pada kita..Alhamdulilah....

No comments:

Post a Comment